چهارمین جشنواره ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه 

توکلی از صبح ساحل و حسینی زاده از آوای اقتصاد اول شدند 



نفرات برتر مسابقات بدمینتون خبرنگاران و اصحاب رسانه هرمزگان مشخص شدند. 
 
به گزارش صبح ساحل، پس از برگزاری مسابقات تنیس روی‌میز، تیراندازی با تفنگ بادی،  ضربات پنالتی بسکتبال،  دارت ، ضربه پنالتی گل فنی فوتبال و  شطرنج مسابقات بدمینتون خبرنگاران و اصحاب رسانه هرمزگان با همکاری هیات بدمینتون هرمزگان در محل سالن اختصاصی بدمینتون برگزار شد. 
این مسابقات به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان،  انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ، روزنامه صبح ساحل  و هیات بدمینتون هرمزگان برگزار شد که در پایان در بخش آقایان ایرج توکلی از روزنامه صبح ساحل اول شد. 
علیرضا کناری زاده از پایگاه خبری صنعت جنوب دوم شد. 
حسین روحی از تجارت جنوب عنوان سومی را کسب کرد. 
در بخش بانوان کلثوم حسینی زاده از آوای اقتصاد اول شد. فاطمه سالاری از خبرگزاری ایلنا و هفته نامه هرمزگان من در مکان دوم ایستاد. رویا حسینی زاده از روزنامه اسکناس و سکینه  محبی از بازار جنوب مشترکا سوم شدند. در مسابقات بدمینتون ۱۱ نفر آقا و ۸ نفر از بانوان خبرنگار و اصحاب رسانه با هم به صورت تک حذفی رقابت کردند. داوری این مسابقات برعهده علی اکبر هاشمی پور، عليرضا صادقی ، عارف محمد حسینی ، مسعود پیرزادی، رویا بیدار نفر و خانم بسطام بود و جا دارد از مصطفی خادم رئیس هیات ، مرتضی خادم دبیر هیات  و خانم شهدوستی رئیس هیات بدمینتون شهرستان بندرعباس  بابت همکاری در برگزاری این دوره از مسابقات تشکر کنیم. 
چهارمین جشنواره ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه در ۸ رشته ورزشی تیراندازی، پرتاب پنالتی بسکتبال، ضربه پنالتی گل فنی، طناب کشی، شطرنج،  تنیس روی میز و بدمینتون در حال برگزاری است و تنها مسابقات طناب کشی باقی مانده است که این مسابقه هم در همین هفته برگزار خواهد شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها